Lněné placky

Je to taková náhrada pečiva, výživnější a náročnější na kousání, ale velmi jednoduchá na přípravu.

1 šálek lněných semínek propláchneme a namočíme do 3 šálků vody přes noc. Ráno vzniklý sliz promneme mezi prsty a propláchneme, necháme přes den v sítku okapat. 1/2 hodiny před tvořením placek si namočíme 6 ks sušených rajčat, po uplynutí času je nakrájíme na malé kousky a vmícháme do slizu. Lžící tvarujeme placičky na pečící papír a necháme usušit, pokud sušíte při teplotě do 42°C zanechá si váš výtvor veškeré enzymy a bude pro vás velmi prospěšný. Pokud na to nemáte nervy a nechce se vám čekat 2 dny (při absenci sušičky), sušte v troubě.

Výborná příloha k pomazánkám, nebo jako náhrada chipsů. Jedla jsem je i s jarní cibulkou a byl to chuťový zážitek. Zkoušeli jste s něčím jiným?

 

Bo
Jsem nadšený konzument zdravého jídla, věřím, že to co jíme, má na náš zdravotní stav vliv z 90%. Proto pomáhám druhým ozdravit jejich jídelníček nenásilnou formou, odměnou je pro mě, že se cítí lépe. Zajímá Vás můj příběh? Přečtěte si ho zde Zajímá Vás můj příběh? Přečtěte si ho zde >> Něco o mně si přečtěte zde >>
Komentáře